Microbuz M2 Iveco 50C13

www.alpinsolv.ro
Conectează-te ca să te putem notifica când primești un răspuns
Info
Proprietar
Descriere
Microbuz M2 Iveco 50C13, DYP231; SASIU: ZCFC509005320773
În temeiul art. 154 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, se face cunoscut că pe platforma de licitații: https://www.licitatii-unpir.ro, se va vinde prin licitație publică online, activele deținute de societatea debitoare PELLEGRIN SRL, - 15982302, J04/1602/2003, în cadrul dosarului nr. 1453/110/2022 aflat pe rolul Tribunalului Bacău, la un preț de pornire de 75 % din valoarea de piață estimată prin evaluare, respectiv 3.838 lei. Prețurile sunt fără TVA. Se percepe TVA.
În vederea înscrierii la licitație, ofertanți trebuie să aibă în vedere și condițiile speciale impuse de platforma de licitații online.
Documentele necesare pentru participarea la Licitație, prevăzute mai jos vor fi comunicate în format pdf pe adresa [email protected] iar termenul limită de depunere este de 24h înainte de ora de începerea licitației;
Pentru persoanele juridice și persoanele fizice autorizate sau similare, documentele de participare care atestă îndeplinirea condițiilor de calificare sunt: (1) dovada achitării garanției de participare la licitație; (2) certificatul de înregistrare ORC, nu mai vechi de 30 de zile; (3) Cererea de participare la licitație, semnată de conducătorul persoanei juridice și care să identifice bunul ofertat și prețul inițial oferit; (4) Delegație din partea persoanei juridice pentru persoana fizică ce o va reprezenta la licitație, numărul de telefon, adresa de email, copie de pe actul de identitate al reprezentantului persoană fizică, scanat; (5) Documentația de înscriere/participare va trebui comunicată lichidatorului judiciar cu cel puțin 24 de ore înainte de licitație. Detalii suplimentare pot fi obținute la tel. 0733501358;
Pentru persoanele fizice: (1) dovada achitării garanției de participare la licitație; (2) actul de identitate, B.I/C.I./pașaport scanat; (3) Cererea de participare la licitație, semnată de titular juridice și care să identifice bunul ofertat și prețul inițial oferit, numărul de telefon și adresa de email;
Garanția de participare. (1) Este de 10% din valoarea de piață stabilită prin evaluare; (2) Constituirea se face prin ordin de plată în contul unic de lichidare al Beneficiarului PELLEGRIN SRL – în faliment, CUI. 15982302, IBAN. RO07BREL0002001521170100, cu mențiunea "Garanție Licitație"; (3) Garanția se restituie integral tuturor participanților, cu excepția: ofertantului declarat câștigător, pentru care garanția se reține în contul prețului și se consideră plată parțială; ofertantului care nu participă la licitație după ce a fost înscris; ofertantului câștigător care nu achită diferența de preț sau care nu semnează procesul verbal de adjudecare și/sau contractul de vânzare cumpărare; ofertantul care contestă orice procedură sau act ce implică desfășurarea Licitației, până la soluționarea definitivă a contestației; (4) În cazul ofertanților declarați necâștigători procedura de restituire a garanției de participare cu excepția spețelor de transfer începe în următoarele cinci zile calendaristice de la data licitației, conform termenilor și condițiilor menționate pe platforma on-line specializată de licitații: https://www.licitatii-unpir.ro.
Caietul de sarcini. (1) Poate fi achiziționat contra sumei de 238 lei cu TVA inclus. (2) Plata se face prin OP în contul unic de lichidare al Beneficiarului PELLEGRIN SRL – în faliment, CUI. 15982302, IBAN. RO07BREL0002001521170100, cu mențiunea "Caiet de sarcini". Relații suplimentare se pot obține de la lichidatorul judiciar la tel. 0733501358, e-mail: [email protected] sau la sediul acestuia.