Termen de plată diferență:
30
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecarea bunului se realizează dupa principiul "VĂZUT ȘI PLĂCUT", adjudecatarul cunoscând starea tehnica a imobilului, și fără asigurarea din partea lichidatorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
În momentul depunerii ofertelor, se consideră că ofertanţii cunosc şi sunt de acord cu prevederile Caietului de sarcini, inclusiv în ceea ce priveşte angajarea răspunderii lor în cazul neonorării obligaţiilor asumate, şi că nu au nelămuriri sau obiecţiuni referitoare la situaţia faptică sau juridică a Bunului.
Prin urmare, se recomanda ofertantilor sa inspecteze cu atentie activele, inainte de inscrierea la licitatie, inclusiv cu asistență de specialitate, si sa verifice caracterul complet, veridicitatea și legalitatea acestor informații prin investigații și expertize, evaluând în mod neechivoc toate elementele de fapt, de drept, tehnice si de mediu, consecințele legale, economice, financiare și/sau de orice altă natură, inclusiv cele care decurg din procedura de faliment.
Mențiuni cu privire la TVA:
Nu se datoreza TVA
Mențiuni privind neplata prețului:
Cu excepţia cazului in care Lichidatorul judiciar va comunica, in scris, un alt termen, adjudecatarul va avea obligaţia de a achita integral preţul Bunului adjudecat in maxim 30 de zile de la data adjudecării. In caz contrar se pierde garanţia depusă.
Dreptul de proprietate asupra Bunului adjudecat se transfera adjudecatarului doar după achitarea integrala a preţului.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel, conform art.91 din Legea nr.85/2014.
Prin înscrierea la licitație se va considera ca ofertantii au luat cunostință despre starea activelor și despre situația juridică și faptică a acestora și se obliga se le cumpere în starea în care se vor afla la intrarea în posesia acestora, fără a avea nicio pretenție ulterioară, aceste clauze urmand a fi inserate si in contractul de vanzare.
Asadar, societatea vânzătoarea nu îşi asumă nici un fel de obligații cu privire la eventuale vicii ale activelor, cu privire la starea de functionare a activelor sau în privința reparațiilor, condițiilor sau concordanței cu descrierea pentru oricare dintre scopurile speciale sau generale ale activelor. Totodata, prin inscrierea la licitatie renunță în mod expres la posibilitatea de a invoca art. 1207 alin. (1)-(2) din Cod Civil în legatură cu încheierea contractului de vanzare a activelor adjudecate.
Prin inscrierea la licitatiei se considera ca adjudecatarii au luat cunostinta despre starea Bunurilor si despre situatia juridica si faptica a acestora, inclusiv despre destinatia imobilelor stabilita prin planurile de urbanism si restrictiile de urbanism si construire, precum si regimul juridic, economic si tehnic al activelor, si că au avut posibilitatea să verifice, inclusiv cu asistență de specialitate, caracterul complet, veridicitatea și legalitatea informațiilor privind Bunurile ofertate prin investigații și expertize, evaluând în mod neechivoc toate elementele de fapt, de drept și tehnice, consecințele legale, economice, financiare și/sau de orice altă natură, inclusiv cele care decurg din procedura de faliment, și inteleg să cumpere Bunurile în starea în care acestea se vor afla la data incheierii contractului de vanzare, pe principiul „văzut-plăcut”, fără să aiba nicio pretenție, de nicio natură față de vânzătoare si lichidator.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Cu condiția returnării prezentului proces verbal de licitație, semnat în forma agreată, ofertanților neadjudecatari li se vor întocmi în termen de 10 zile lucrătoare de la data organizării licitației, ordinele de plată pentru rambursarea sumelor depuse ca garanție.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Adjudecatarul va avea obligaţia de a se prezenta la data, ora şi locul comunicate de către Lichidatorul judiciar, în vederea preluării Bunului adjudecat, iar în caz de neprezentare sau de refuz de preluare a Bunului acesta va putea fi făcut răspunzător pentru daunele produse Societăţii şi creditorilor acesteia, într-un cuantum egal cu valoarea Garanţiei. Totodată, adjudecatarul va suporta riscurile cu privire la Bunul adjudecat, de la data adjudecatarii.
Pentru evitarea oricaror dubii, prin prezentul ofertantii sunt informati, in mod explicit, ca notarul public care va autentifica contractul de vanzare si orice alti specialisti care ar putea fi necesari in vederea finalizarii tranzactiei (ex. auditor energetic, traducatori etc.) vor fi desemnati exclusiv de catre Lichidatorul judiciar, iar aceasta desemnare nu poate face obiectul unor negocieri sau justificari; prin inscrierea la licitatie, ofertantii accepta implicit aceasta conditie si, ulterior adjudecarii, nu vor avea dreptul sa refuze/intarzie semnarea contractului de vanzare si finalizarea tranzactiei pentru acest motiv, sub sanctiunea pierderii Garantiei.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Dupa achitarea integrala a pretului, se va incheia contract de vânzare în formă autentică. Transferul dreptului de proprietate se realizează la data semnării contractului de vânzare-cumpărare în formă autentică.
Alte mențiuni:
Eventualele contestaţii vizând modalitatea de desfăşurare a procedurii de vânzare la care au participat, se pot depune în scris la sediul de corespondenţă a Lichidatorului judiciar, în termen de 24 de ore de la data şedinţei de licitaţie cu privire la care se formulează contestaţia.