Lotul 1 - Teren intravilan situat in Bucuresti, Prelungirea Ghencea, Nr. 414, sector 6

UNTRN-1921
29.03.2024, 17:31
10.05.2024, 12:00
10.05.2024, 13:00
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 1,987,800.00 Lei
Pas licitatie : 198,780.00 Lei
Garanție participare : 198,780.00 Lei
Participanți: 0

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
Str. Bilciuresti, nr. 9A, et. 7, Bucuresti, sector 1, BUCURESTI, 10

https://www.vf.ro/vf-insolvency/

Info

Judet:
Bucuresti
Localitate:
BUCURESTI
Bunul se poate viziona:
Suprafata teren(mp):
5000

Proprietar

Denumire proprietar:
SN INSTITUTUL PASTEUR SA - IN FALIMENT
CUI:
RO472593
ONRC:
J40/11819/1998
Dosar insolvență:
16175/3/2013

Descriere

Lotul 1 - Teren intravilan situat in Bucuresti, Prelungirea Ghencea, Nr. 414, sector 6, in suprafata de 5.000 mp., identificat cu nr. cadastral 247466, intabulat in Cartea Funciara nr. 247466 a Municipiului Bucuresti, Sectorul 6, apartinand debitorului SOCIETATEA NATIONALA “INSTITUTUL PASTEUR” S.A. - „in faliment, in bankruptcy, en faillite.

Descrierea activului este realizata de lichidator doar cu caracter informativ-orientativ si nu reprezinta o garantie cu privire la starea de fapt a acestuia. Orice persoana interesata va face propriile verificari cu privire la situatia de fapt si de drept, activul urmand a fi valorificat in procedura de lichidare, fara garantii pentru evictiune sau vicii, potrivit principiului „vazut-placut, acolo unde si cum este”.

Potentialii ofertanti au dreptul si obligatia de a inspecta si investiga activul ce face obiectul licitatiei.

Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Vanzarea activelor debitoarei se realizeaza prin licitatie publica deschisa cu strigare in conformitate cu Regulamentul de vanzare din Caietul de sarcini. Pretul de pornire al licitatiei avand ca obiect valorificarea activului este de 400.000 Euro la care se adauga TVA conform prevederilor legale incidente la data transferului dreptului de proprietate prin act autentic. La data intocmirii prezentei publicatii cota de TVA aplicabila pretului de vanzare in conformitate cu legislatia in vigoare este de 19%, cota care va fi mentionata si in actul de adjudecare, daca nu sunt aduse modificari in acest sens codului fiscal, iar cursul comunicat la data publicatiei de BNR pentru 1 Euro = 4,9695 lei. Pasul de licitatie pentru bunurile scoase la vanzare, apartinand debitorului SOCIETATEA NATIONALA “INSTITUTUL PASTEUR” S.A. – „in faliment, in bankruptcy, en faillite” este de 10% din pretul de pornire. Licitatia se deruleaza dupa regula licitatiei competitive, pentru fiecare activ la care au fost inregistrate inscrieri, in pasi urcatori de 10% din pretul de pornire, pana cand doar unul dintre ofertanti accepta pretul si nimeni nu ofera un pret mai mare. Vanzarea se va realiza chiar daca se prezinta o singura persoana care ofera pretul de pornire al licitatiei. In cazul licitatiei on-line se prezuma ca oferantii au luat cunostinta de termenii și condițiile generale de utilizare a site-ului https://www.licitatii-unpir.ro/. Prin participarea la licitatie, ofertantii renunta la orice drept de a contesta ulterior licitatiei termenii si conditiile in care a avut loc liciatia on-line. La licitatie pot participa persoanele fizice si juridice care fac dovada depunerii urmatoarelor documente: (i) dovada de achitare a garantiei de 10% din valoarea de pornire in licitatie si contravaloarea caietului de sarcini; (ii) pentru persoane fizice ofertante: (a) copia actului de identitate; (b) actul care atesta imputernicirea acordata persoanei care reprezinta potentialul cumparator in vederea participarii la licitatia publica (original, in forma notarizata); (iii) pentru persoane juridice ofertante: (a) delegatia (imputernicirea) acordata persoanei care reprezinta in licitatie persoana juridica (original); (b) certificatul de inmatriculare (copie); (c) certificat de inregistrare ca platitor de T.V.A, daca este cazul (copie); (d) actul constitutiv (copie) si Certificat Constatator emis de Registrul Comertului (original); (e) actul de identitate al persoanei fizice reprezentante (copie). Toate documentele de participare la licitatie se vor transmite deodata, pe baza de adresa de inaintare si opis, la adresa de corespondenta electronica a lichidatorului judiciar – [email protected] cu cel putin o zi lucratoare inainte de data licitatiei, orele 12 a.m. Documentele depuse cu depasirea acestui termen nu sunt luate in considerare. Ofertantii care indeplinesc conditiile de participare au obligatia sa se prezinte la data si ora tinerii licitatiei, in caz contrar urmand a li se retine garantia de participare. Nu vor fi admisi la licitatie debitori ai debitoarei sau ofertanti care, desi au fost declarati adjudecatari in licitatiile anterioare organizate in prezentul dosar sau in altele, nu au achitat activele adjudecate, sau au contestat neintemeiat licitatiile organizate de lichidator. Participarea la licitatie este conditionata de (i) plata garantiei de participare in valoare de 10% din pretul de pornire al vanzarii Activului, adica virarea sumei de 40.000 Euro, in echivalent lei la cursul BNR din ziua publicatiei, care se depune prin virament bancar cel mai tarziu cu 1 (una) zi lucratoare inainte de data licitatiei, in contul de lichidare al debitorului SOCIETATEA NATIONALA “INSTITUTUL PASTEUR” S.A. - in faliment, CIF: RO472593, J40/11819/1998, Calea Giulesti, nr. 333, sector 6, Bucuresti, IBAN RO31 BRDE 450S V290 3639 4500 deschis la BRD – SMCC cu specificatia „garantie de participare la licitatie teren intravilan situat in Bucuresti, Prelungirea Ghencea, Nr. 414, sector 6”, si (ii) de plata caietului de sarcini in valoare de 1.500 Euro plus TVA, in echivalent lei la cursul BNR din ziua publicatiei, care se va achita in acelasi termen in contul lichidatorului judiciar VF INSOLVENTA SPRL nr. RO15INGB0001008196068910 deschis la ING Bank - Opera Branch cu specificatia „contravaloare caiet de sarcini pentru participare la licitatie teren intravilan situat in Bucuresti, Prelungirea Ghencea, Nr. 414, sector 6”, ofertantul suportand toate spezele bancare aferente acestui transfer. Potentialii ofertanti au dreptul de a inspecta si investiga Activul ce face obiectul licitatiei dupa cumpararea caietului de sarcini. Persoanele indreptatite sa realizeze inspectia Activului sunt cele care au achitat pretul caietului de sarcini. La momentul inspectiei, vor prezenta reprezentantilor societatii proprietare, care vor insoti persoanele interesate sa inspecteze activul dovada in original a realizarii platii caietului de sarcini. Documentul in original cu dovada platii va fi pastrat de potentialul cumparator pentru a fi depus la dosarul de licitatie, iar reprezentantii proprietarului vor pastra o copie. Garantia de participare la licitatie se va considera pentru adjudecatar plata partiala a pretului la momentul incheierii contractului de vanzare in forma autentica, sub conditia achitarii integrale a pretului.
Mențiuni cu privire la TVA:
La data intocmirii prezentei publicatii cota de TVA aplicabila pretului de vanzare in conformitate cu legislatia in vigoare este de 19%, cota care va fi mentionata si in contractul de vanzare cumparare, daca nu sunt aduse modificari in acest sens codului fiscal.
Mențiuni privind neplata prețului:
Garantia de participare nu se returneaza ofertantului declarat castigator daca acesta nu achita contravaloarea activului licitat in termenul prevazut de documentele de licitatie, daca isi revoca oferta ori refuza sa semneze contractul de vanzare-cumparare din orice motiv, sau daca formuleaza contestatii pentru a tergiversa procedura, sau nu se prezinta la notarul indicat de lichidator in data si la ora desemnata in vederea autentificarii contractului de vanzare. De asemenea, garantia de participare nu se returneaza nici ofertantilor participanti la licitatie care nu ofera pretul de pornire si se retrag in cadrul licitatiei. Garantia nu se restituie in cazul in care ofertantul nu se prezinta la notariatul desemnat de vanzator in vederea autentificarii contractului de vanzare, sau in cazul in care se prezinta la notariat si refuza sa semneze contractul de vanzare. Neplata pretului in termenul stabilit conduce la anularea licitatiei, cu pierderea garantiei de participare la licitatie. Pana la data achitarii pretului, adjudecatarul nu va putea efectua nici un act de dispozitie materiala sau juridica si nu va putea exercita atributele de posesie si folosinta asupra bunului castigat. Adjudecarea reprezinta un angajament ferm si irevocabil de cumparare in conditiile si termenele Regulamentului de vanzare. Adjudecatarul licitatiei care nu plateste pretul de adjudecare in conditiile stabilite, pierde atat calitatea de castigator, cat si garantia de participare.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Termenul pentru plata integrala a pretului este de 5 (cinci) zile calendaristice. Dupa achitarea integrala a pretului de vanzare, inclusiv TVA, se va proceda la semnarea contractului de vanzare in forma autentica cu transferul dreptului de proprietate fara alte formalitati. Descrierea activului este realizata de lichidator doar cu caracter informativ orientativ si nu reprezinta o garantie cu privire la starea de fapt a acestuia. Orice persoana interesata va face propriile verificari cu privire la situatia de fapt si de drept, activul urmand a fi valorificat in procedura de lichidare, fara garantii pentru evictiune sau vicii, potrivit principiului „vazut-placut, acolo unde si cum este”. In conformitate cu prevederile art. 53 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, bunurile instrainate de administratorul judiciar sau lichidator, in exercitiul atributiilor sale prevazute de prezenta lege, sunt dobandite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garantii reale mobiliare sau drepturi de retentie, de orice fel, ori masuri asiguratorii, cu exceptia masurilor asiguratorii sau masurilor preventive specifice, instituite in cursul procesului penal. Lichidatorul judiciar si debitorul proprietar nu acorda nicio despagubire, de nicio natura, pentru defecte vizibile si vicii ascunse si nicio garantie in legatura cu caracterul complet, functionarea, capacitatea de utilizare sau posibilitatea de a fi vandut ale bunurilor imobile adjudecate. Nu sunt acordate garantii pentru evictiune sau vicii de niciun fel, iar prin participarea la licitatie ofertantii isi exprima acordul cu privire la aceste aspecte. Adjudecatarul nu are dreptul la nicio reducere, despagubire si/sau orice alta ajustare in ceea ce priveste eventualele defecte de orice natura sau nemultumiri ale cumparatorului si/sau terti. Ofertantii declara ca participa la procedura de licitatie sau negociere directa in perfecta cunostinta de cauza si stiu ca fiecare licitare este neconditionata, irevocabila si fara restrictii. Prin operatiunea de licitare, ofertantul: (ii) accepta integral prezentul regulament al licitatiei; (iii) se obliga sa achite integral pretul si sa cumpere bunurile imobile la pretul pe care l-a oferit si/ sau la pretul la care a fost declarat adjudecatar, intelegand sa renunte la orice contestatie care ar putea sa tergiverseze procedura de vanzare; (iv) se obliga sa se prezinte la notariatul indicat de lichidator in ziua si la ora notificata pentru autentificarea transferului de proprietate, suportand toate cheltuielile aferente. Adjudecatarul bunurilor imobile garanteaza ca va plati diferenta de pret in termenul stabilit de documentele de licitatie, si ca se va prezenta la notariatul desemnat de lichidator in vederea autentificarii contractului de vanzare, in caz contrar accepta fara protest/contestatie ca garantia de participare sa fie retinuta, cu titlul de daune, in averea debitorului. Toate cheltuielile privind autentificarea contractului de vanzare, inclusiv cele de radiere a sarcinilor ce greveaza activul adjudecat vor fi realizate de catre adjudecatarul cumparator.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Cu conditia returnarii prezentului proces verbal de licitatie conform termenilor si conditiilor mentionate pe platforma on-line specializata de licitatii - https://www.licitatii-unpir.ro/, ofertantilor neadjudecatari li se va rambursa garantia de participare in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data organizarii licitatiei, cu exceptia spezelor bancare aferente acestui transfer. In vederea returnarii garantiei de participare la licitatie, ofertantii necastigatori au obligatia ca in termen de 24 de ore sa comunice lichidatorului judiciar contul bancar in care se va efectua plata garantiei, anexand dovada existentei contului pe numele lor in calitate de titulari (extras de cont, adresa emisa de banca, etc). Comunicarea acestor informatii si a documentelor cu intarziere, prelungeste in mod automat termenul de returnare a garantiei catre ofertanti.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Se mentioneaza faptul ca se va rambursa garantia de participare depusa de ofertantii necastigatori, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data licitatiei, cu exceptia spezelor bancare aferente acestui transfer. Adjudecatarul are obligatia platii integrale a pretului in termen de 5 (cinci) zile de la data licitatiei, plata urmand a se efectua prin virament bancar in contul de lichidare al debitorului SOCIETATEA NATIONALA “INSTITUTUL PASTEUR” S.A. - in faliment, CIF: RO472593, J40/11819/1998, Calea Giulesti, nr. 333, sector 6, Bucuresti, IBAN RO31 BRDE 450S V290 3639 4500 deschis la BRD – SMCC.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Plata diferentei de pret pentru activul adjudecat se va face prin virament bancar in lei la cursul BNR din ziua publicatiei in contul unic de lichidare al debitorului SOCIETATEA NATIONALA “INSTITUTUL PASTEUR” S.A. - in faliment, CIF: RO472593, J40/11819/1998, Calea Giulesti, nr. 333, sector 6, Bucuresti, IBAN RO31 BRDE 450S V290 3639 4500 deschis la BRD – SMCC in termen de maxim 5 (cinci) zile calendaristice de la data licitatiei si adjudecarii. Dupa achitarea integrala a pretului de vanzare, inclusiv TVA, se va proceda la semnarea contractului de vanzare in forma autentica cu transferul dreptului de proprietate fara alte formalitati, in conformitate cu prevederile art. 120 din Legea nr. 85/2006. Toate cheltuielile privind autentificarea contractului de vanzare, inclusiv cele de radiere a sarcinilor ce greveaza activul adjudecat vor fi realizate de catre adjudecatarul cumparator.
Alte mențiuni:
Participantii sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate de catre lichidator in cadrul procedurii de lichidare pe care o instrumenteaza, cunoscand prevederile legale incidente.