(AGROCOMPLEX) 2 Auto Volkwagen Touareg VS-26-MIA nr. inv. 1319

UNIMU-2745
05.11.2025, 19:09
11.11.2025, 13:30
11.11.2025, 14:00
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 1,000.00 Lei
Pas licitatie : 50.00 Lei
Garanție participare : 100.00 Lei
Participanți: 2

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
Romulus nr 23, parter, sector 2, Bucuresti, 10

Info

Bunul se poate viziona:
Termen de plată diferență:
5
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Datele privind activele scoase la vânzare se bazează pe documentația pusă la dispoziție de către personalul societății debitoare, astfel încât Administratorul judiciar nu poate fi ținut responsabil pentru eventualele inexactități privind descrierea activelor cuprinse în dosarul de prezentare, întrucât activele se vând pe principiul “unde sunt, în starea în care sunt”. Adjudecatarul a luat la cunoștință de starea tehnică a bunurilor și nu are nicio asigurare din partea administratorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Prețurile de pornire la licitație nu cuprind TVA. Cota de TVA va fi calculată conform prevederilor Codului fiscal în vigoare la data transferului dreptului de proprietate.
Mențiuni privind neplata prețului:
În situația în care cumpărătorul adjudecatar, nu achită integral prețul stabilit prin procesul-verbal de licitație, în termenele din prezentul Regulament de vânzare sau înțelege să renunțe la bunul/bunurile adjudecat/e, va pierde garanția de participare la licitație și toate sumele achitate ca parte din preț, în condițiile stabilite prin oferta acceptată. Câștigătorul licitației pierde această calitate, fără somație, punere în întârziere și fără intervenția vreunei instanțe de judecată. Punerea în întârziere rezultă din simplul fapt al neexecutării.În aceste condiții, Administratorul judiciar și societatea debitoare nu vor avea nicio obligație față de adjudecatar, bunurile urmând a fi scoase din nou la vânzare. Garanţia constituită, sau, după caz, depusă pentru participarea la licitaţie, împreună cu toate celelalte sume plătite de Adjudecatar va fi reţinută cu titlu de daune interese în cazul în care Adjudecatarul nu se achită în totalitate de obligaţiile asumate. Suplimentar, Administratorul judiciar își rezervă dreptul de a interzice Ofertantului/Ofertanților care au câștigat la licitație și nu au achitat integral prețul stabilit prin procesul-verbal de licitație, participarea la licitațiile viitoare pentru Activul/Activele prevăzute în prezentul Caiet de sarcini sau la oricare alte licitații viitoare organizate pentru vânzarea Activelor, proprietatea Agrocomplex Bârlad S.A. De asemenea, în cazul în care administratorul judiciar are indicii sau informații conform cărora oricare dintre Ofertanți folosește mijloace de intimidare, amenințări sau săvârșește orice fapte ilicite care afectează procedura de desfășurare a licitațiilor, ne rezervăm dreptul de a lua măsurile care se impun față de acele persoane pentru a preveni vicierea procedurii de vânzare și cauzarea de prejudicii procedurii de vânzare, debitoarei și Ofertanților de bună credință, inclusiv formularea unor cereri sau acțiuni legale față de acele persoane și sesizarea organelor penale .
Mențiuni privind vânzarea bunului:
În conformitate cu dispozițiile art. 91 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, activele vor fi dobândite de către cumpărător libere de sarcini, netransferându-se cumpărătorului niciun fel de obligații ale societății debitoare.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Participanţilor neadjudecatari li se vor întocmi în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data organizării licitaţiei, ordinele de plată pentru rambursarea sumelor depuse ca garanţie, din care se vor deduce comisioanele de transfer bancar sau după caz, li se vor returna scrisorile de garanţie bancară.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Termenul de plată este de 5 zile lucrătoare de la data întocmirii Procesului-Verbal de licitație (data ținerii ședinței de licitație) în care cumpărătorul a fost declarat adjudecatar al bunurilor mobile, pe baza facturii fiscale. Toate cheltuielile ocazionate de transferul dreptului de proprietate (inclusiv transportul bunurilor) aferente vânzării vor fi suportate de cumpărător.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate asupra activelor se va face numai după plata în întregime a preţului acestora de către Adjudecatar şi a îndeplinirii de către acesta a celorlaltor condiţii stabilite în regulamentul privind procedura de vânzare şi în procesul verbal de adjudecare a activelor. Garanţia depusă de adjudecatar direct în contul Agrocomplex pentru participarea la licitaţie va fi considerată avans, și va fi scăzută din suma datorată, conform valorii la care au fost adjudecate Activele. În cazul în care adjudecatarul a constituit garanţia de participare la licitaţie sub formă de scrisoare de garanţie, acesta poate opta, prin procesul verbal de licitație, pentru executarea ei de către Agrocomplex pentru a fi constituită ca şi avans din valoarea la care au fost adjudecate activele. Toate sumele ce constituie garanții plătite sau contravaloarea bunurilor, vor fi achitate în contul unic de insolvență deschis pe numele debitoarei.
Alte mențiuni:
Prin participarea la licitație și emiterea prezentului Proces-Verbal, ofertanții prezenți în cadrul acestei ședințe acceptă rezultatele licitației și nu au obiecțiuni cu privire la desfășurarea și concluziile Licitației și au acceptat și înțeles toate prevederile Caietului de sarcini.