Echipament de cosit Hymach TDH

UNIMU-2739
23.10.2025, 13:51
03.11.2025, 14:00
03.11.2025, 15:00
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 3,500.00 Lei
Pas licitatie : 1,175.00 Lei
Garanție participare : 350.00 Lei
Participanți: 0

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
str. Septimiu Albini, 115, Cluj-Napoca, 14

www.ddgi.ro

Descriere

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763 478 619, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei DRUMURI ȘI PODURI JUDEȚENE CLUJ S.A. cu sediul în Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 216, jud. Cluj, J12/434/1991, CUI 253348, desemnat conform Sentinței civile nr. 1756 pronunţată în ședința publică din data de 22.09.2021 de către Tribunalul Specializat Cluj în dosarul cu nr. 687/1285/2019,

 

organizează licitaţie publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea bunului mobil  reprezentând echipament de cosit:

 

Nr Crt.

Denumire Bun

Nr. inventar

Localizare

Preț propus valorificare (Euro)

1

Echipament de cosit Hymach TDH

3122

Cluj-Napoca sediu

700 €

             

*valoarea exprimată în euro nu conține TVA. La valoarea exprimată se va adăuga TVA.

 

Prima licitație va avea loc în data de 03.11.2025, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 10.11.2025, 17.11.2025, 24.11.2025, 02.12.2025, 09.12.2025, 16.12.2025, 23.12.2025, 08.01.2026 și 15.01.2026  în aceleași condiții și la aceeași oră.

 

În caz de adjudecare lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunului adjudecat la cursul BNR din ziua adjudecării.

 

Pasul de licitație este de 5% din prețul de pornire, la care se va adăuga TVA dacă se va impune.

Caietul de sarcini în vederea participării la licitație poate fi achiziționat de la sediul lichidatorului judiciar, acesta cuprinzând regulamentul de participare la licitație, pentru prețul de 500 lei+TVA.

Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 10% din prețul de pornire la care se adaugă TVA dacă se impune. Aceasta împreună cu documentaţia de înscriere la licitaţie vor trebui depuse cu cel puţin 24 de ore anterior datei licitaţiei la sediul lichidatorului judiciar.

Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar persoana care se va angaja să achite diferența de preț în cel mai scurt timp.

Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care nu se va achita și restul de preț, adjudecatarul va pierde avansul achitat cu titlu de garanție și nu va mai putea participa la următoarele licitații care se vor organiza.

Transferul dreptului de proprietate și predarea posesiei se va realiza doar ulterior achitării întregului preț.

 

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.

Termen de plată diferență:
7
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecarea bunului se realizează dupa principiul "VĂZUT ȘI PLĂCUT", adjudecatarul cunoscând starea tehnica a imobilului, și fără asigurarea din partea lichidatorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Conform caietului de sarcini
Mențiuni privind neplata prețului:
Neplata prețului în termenul stabilit conduce la anularea licitației, cu pierderea garanției de participare la licitație.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel conform art.91 din Legea nr.85/2014.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație. Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care adjudecatarul nu achită diferența de preț, acesta va pierde sumele achitate cu titlu de avans și nu va mai putea participa la următoarele licitații.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate și predarea posesiei se va realiza doar ulterior achitării întregului preț.
Alte mențiuni: