Pachet 13 DPJ Cluj S.A.

UNIMU-2228
28.10.2024, 13:17
11.11.2024, 14:00
11.11.2024, 15:00
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 739.32 Lei
Pas licitatie : 36.96 Lei
Garanție participare : 73.93 Lei
Participanți: 0

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
str. Septimiu Albini, 115, Cluj-Napoca, 14

www.ddgi.ro

Descriere

Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763 478 619, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei DRUMURI ȘI PODURI JUDEȚENE CLUJ S.A. cu sediul în Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 216, jud. Cluj, J12/434/1991, CUI 253348, desemnat conform Sentinței civile nr. 1756 pronunţată în ședința publică din data de 22.09.2021 de către Tribunalul Specializat Cluj în dosarul cu nr. 687/1285/2019,

 

organizează licitaţie publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea la pachet, ca un tot unitar, a bunurilor mobile menționate mai jos:       

 

PACHET 13-BUNURI DEPOZITATE LA GHERLA

Nr. crt.

Nr. inv.

Denumire bun

Unitate

Cantitate

Pret total

1

090324

CHEIE ROTI                                                                     

BUC

1

286

2

090125

CHEIE FIXA                                                                     

BUC

1

162,9815

3

0901473

CRIC HIDRAULIC                                                                 

BUC

1

131,263

4

090180

STINGATOR                                                                      

BUC

1

35,574

5

0901561

FURTUN UMFLAT ROTI                                                             

BUC

1

30,954

6

0903267

DECALIMETRU                                                                    

BUC

1

24,75

7

090180

STINGATOR                                                                      

BUC

1

17,05

8

090196

CHEIE ROTI                                                                     

BUC

1

14,9215

9

0901150

TRIUNGHI REFLECTORIZANT                                                        

BUC

1

10,8625

10

0901150

TRIUNGHI REFLECTORIZANT                                                        

BUC

1

10,6315

11

090127

CIOCAN                                                                         

BUC

1

8,47

12

0901427

PATENT                                                                         

BUC

1

5,8685

TOTAL

739,32Lei

 

Prima licitație va avea loc în data de 11.11.2024, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro . În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 18.11.2024, 25.11.2024 și 02.12.2024 în aceleași condiții și la aceeași oră.

 

În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate la cursul BNR din ziua adjudecării.

 

La prețul de pornire pentru fiecare bun se adaugă T.V.A.

 

Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată.

Pentru înscrierea la licitația online, persoana interesată își va crea un cont pe site-ul www.licitatii-unpir.ro, comunicând lichidatorului judiciar adresa de e-mail aferentă. Pe baza adresei de e-mail, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată în calitate de participant

 

Caietul de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către societatea Drumuri și Poduri Județene Cluj S.A la prețul de 500 Lei + TVA.

Garanția de participare la licitație va fi de 10% din prețul de pornire la care se va adăuga T.V.A.

Pasul de licitație va fi de 5% din prețul de pornire, la care se va adăuga T.V.A.

La preț egal, va fi declarat adjudecatar licitatorul care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.

Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație.

Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care adjudecatarul nu achită diferența de preț, acesta va pierde sumele achitate cu titlu de avans și nu va mai putea participa la următoarele licitații.

Transferul dreptului de proprietate și predarea posesiei se va realiza doar ulterior achitării întregului preț.

Licitațiile vor fi organizate și on-line.

 

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.

Termen de plată diferență:
7
Mențiuni privind adjudecarea activului:
În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate la cursul BNR din ziua adjudecării.
Mențiuni cu privire la TVA:
La prețul de pornire pentru fiecare bun se adaugă T.V.A.
Mențiuni privind neplata prețului:
Neplata prețului în termenul stabilit conduce la anularea licitației, cu pierderea garanției de participare la licitație.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel conform art.91 din Legea nr.85/2014.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație. Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul în care adjudecatarul nu achită diferența de preț, acesta va pierde sumele achitate cu titlu de avans și nu va mai putea participa la următoarele licitații.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate și predarea posesiei se va realiza doar ulterior achitării întregului preț.
Alte mențiuni:
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619