Anunț de vânzare pachet birou individual și bunuri mobile

UNOMOB-2765
25.11.2025, 13:46
09.12.2025, 14:00
09.12.2025, 15:30
Hover on image to enlarge
Licitația va începe în
Pret pornire : 14,486.00 Lei
Pas licitatie : 724.30 Lei
Garanție participare : 1,448.60 Lei
Participanți: 0

Pentru a putea participa la licitatii este necesara inscrierea pe site si aprobarea din partea practicianului.
str. Septimiu Albini, 115, Cluj-Napoca, 14

www.ddgi.ro

Info

Bunul se poate viziona:

Descriere

            Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763478619, e-mail: [email protected], prin practician în insolvență Godorogea Daniel-Lucian, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei COLINA NOUĂ DEVELOPMENT S.R.L. - (în faliment, in bankruptcy, en faillite), cu sediul social în Sat Băbuţiu, Comuna Vultureni, Nr. 16A, Județ Cluj, având număr de înregistrare la ORC de pe lângă Tribunalul Cluj J12/2833/2019, CUI RO41391097, desemnat în această calitate prin Încheierea nr.: 1153/CC/2024 din data de 11.06.2024 pronunțată de Tribunalul Specializat Cluj în dosar nr.: 381/1285/2024,

organizează licitație publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea la pachet a bunurilor identificate în tabelul de mai jos:

            Pachet compus birou individual și bunuri mobile

Nr. crt.

Bunuri aparținând Colina Nouă Development

Preț

1.

Birou individual

12.000 lei

2.

7 scaune pliabile

270 lei

 

Bunuri aparținând Șoimeni Parc

 

3.

Dulap pentru depozitare documente

343 lei

4.

Dulap pentru depozitare

252 lei

5.

Dulăpior

252 lei

6.

5 mese de birou

565 lei

7.

8 scaune de birou

804 lei

TOTAL

14.486 lei

 

Precizăm faptul că la prețul total menționat în tabel, se adaugă TVA.

Dat fiind faptul că în interiorul containerului se regăsesc atât bunuri mobile aparținând societății Colina Nouă Development S.R.L. cât și bunuri mobile aparținând societății Șoimeni Parc S.A., lichidatorul judiciar propune valorificarea acestora la pachet, împreună cu containerul individual, prin licitație publică cu strigare cu preț în urcare.

Valoarea totală a containerului individual va fi în cuantum de 14.486 lei + TVA. (12.000 lei valoarea containerului + 270 lei valoarea bunurilor aparținând societății Colina Nouă Development S.R.L. + 2.216 lei valoarea bunurilor aparținând societății Șoimeni Parc S.A.)

La momentul valorificării prezentului pachet, suma de 2.216 lei + TVA aferentă bunurilor societății Șoimeni Parc S.A. se va factura separat de către această societate, către adjudecatar.

Prima licitație va avea loc la data de 09.12.2025 la ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe platforma www.licitatii-unpir.ro. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 16.12.2025, 23.12.2025, 13.01.2026 și 20.01.2026 în aceleași condiții și la aceeași oră.

            Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul www.licitatii-unpir.ro. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată.

             Pentru înscrierea la licitația online, persoana interesată își va crea un cont pe site-ul www.licitatii-unpir.ro, comunicând lichidatorului judiciar adresa de e-mail aferentă. Pe baza adresei de e-mail, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată în calitate de participant la licitație.

             În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate.

             Pasul de licitație este de 5% din prețul de pornire.

            Caietul de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către practicianul în insolvență, la prețul de 500 de lei + TVA.

             Garanția de participare la licitație va fi de 10% din prețul de pornire.

             La preț egal, va fi declarat adjudecatar licitatorul care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.

Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație.

Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul neachitării prețului în termen, adjudecatarul va pierde garanția de participare și nu va mai putea participa la următoarele licitații ce se vor organiza

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619.

 

Termen de plată diferență:
7
Mențiuni privind adjudecarea activului:
Adjudecarea bunului se realizează dupa principiul "VĂZUT ȘI PLĂCUT", adjudecatarul cunoscând starea tehnica a imobilului, și fără asigurarea din partea lichidatorului judiciar asupra eventualelor vicii ascunse ori a evicțiunii.
Mențiuni cu privire la TVA:
Conform caietului de sarcini
Mențiuni privind neplata prețului:
Neplata prețului în termenul stabilit conduce la anularea licitației, cu pierderea garanției de participare la licitație.
Mențiuni privind vânzarea bunului:
Bunul se dobândeste liber de orice sarcini, precum privilegii, ipoteci, gajuri sau drepturi de retenție, sechestre de orice fel conform art.91 din Legea nr.85/2014.
Mențiuni privind returnarea garanției de participare la licitație:
Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 10% din prețul de pornire. Aceasta împreună cu documentația de înscriere la licitație vor trebui depuse cu cel puțin 24 de ore anterior datei licitației la sediul lichidatorului judiciar. Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.
Mențiuni privind procedura ulterioară desfășurării licitației:
La momentul finalizării ședinței de licitație, sistemul va genera automat Procesul Verbal de Adjudecare in conformitate cu prevederile art. 158 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, la prețul pentru care a fost adjudecat bunul, la care se va adăuga TVA.
Mențiuni privind momentul transferului dreptului de proprietate:
Transferul dreptului de proprietate se realizează la momentul achitării în integralitate a prețului.
Alte mențiuni: